ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

سال نو مبارک

1394/1/8 18:18
595 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا ، در این سال جدید
به خواب عزیزانمان آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان عافیت
به عشقشان ثبات ، به مهرشان وفا ، به عمرشان عزت
به رزقشان برکت ، و به وجودشان صحت عطا بفرما ، آمین
سال نو مبااااااارک

پیام نوروز این است
دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از آن شما نیست . . .

 

سلام ایلیار مامان، دومین بهارت مبارک باشه گل همیشه بهار من، ان شالله که صد تا بهار سالم و سلامت کنار خانوادت باشی نازگل من و وجود نازنینت از گزند بلاهای روزگار در امان باشه، ان شاللههههههههه...........زیبابغل

 

عزیزم فرا رسیدن این عید یه کم با سالهای گذشته فرق داشت و اون یه فقدان بود..........

یه خبری که هممون رو در بهت و ناراحتی فرو برد.......

بیستم اسفند ماه بود که خبر فوت پسر خاله عزیزم رو بهمون دادن، اصلا باور کردنی نبود که یه مرد جوان و کاملا سالم 40 ساله یکدفعه ایست قلبی کنه!!!!!!!!غمناکغمناک خیلی ناراحت شدیم خیلی........

خدا به داد خاله ام و زن و بچه هاش برسه، چطور این فقدان رو باید برای سالیان تحمل کنند.

لحظه تحویل سال خیلی دلم گرفته بود و وقتی دعای تحویل رو از تلویزیون پخش کردند دیگه بغضم ترکید و های های گریه کردم و شما هم با من شروع کردی به گریه کردن ،آخه واقعا پسرخاله جواد انسانی بسیار خوب و مهربون و خانواده دوست بود.

نمی دونم شاید قسمت خدا این بوده.......

برای همین این روزها دل و دماق چندانی ندارم و شما هم کاملا متوجه حال من هستی و زیاد شلوغی و اذیت نمیکنی.

ان شالله عکسهای سال جدید رو توی پست دیگه برات میذارم

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

طناز (مامان آروين)
10 فروردین 94 11:20
عزيزم تسليت ميگم. خدا صبر تون بده. و پسرخا له رو رحمت كنه. روح شاد. ايشالا سال خوبي داشته باشيد.
طناز (مامان آروين)
10 فروردین 94 11:21
ايشالا هميشه كنار هم و شاد باشيد.
**مامان ایلیار**
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفتون
مامان صفا
13 فروردین 94 22:29
سلام عیدتون مبارک.صد سال به این سالها.خانمی منم خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه.خدا صبر بده
مامان آروین
17 فروردین 94 12:05
سلام عزیزم. خدا پسر خاله ات رو رحمت کنه. می دونم روزای سختی رو پشت سر گذاشتین. ان شاء الله امسال سال خوب و پر خیر و برکتی براتون باشه.
کوثر
21 فروردین 94 9:36
عیدتون مبارک خاله گلم