ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

بهترین سلفی های دنیا!!!!!!!!!

1394/9/27 16:49
665 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر قند عسل من از اونجایی که علاقه بسیار بسیار شدیدی به موبایل داره و دست هر کس گوشی میبینه زود براش ملوس میشه و هر جور شده خودش رو تو بغل طرف جا میده و چند دقیقه بعد با هر کلکی گوشی رو از دست طرف درمیاره و مشغول بازی میشه..................غمناکخندهخندونک برای همین هم تو گوشی کل اهل فامیل کلی سلفی از خودش داره چون دومین کاری که بعد از خسته شدن از گیمهای گوشی اون فامیل نگون بخت میکنه رفتن سراغ دوربین و گرفتن عکسه..............سکوتسکوتچشمک

اینها هم نمونه هایی بسیار اندک از انبوه سلفی های کج و معوج پسر عکاس من تو گوشی من و باباشه!!!!

این عکس ها رو هم از ماشینهاش گرفته...بوس

niniweblog.com

مثلا این یه نمونه از موبایل بازی ایلی که مربوط میشه به مهر ماه امسال موقع رفتن به اصفهان که تو پارک ساوه برای نهار نگه داشته بودیم.

این عکسها هم از ناناز مامان و عروسکهای محبوبش که خودش همشون رو رو مبل جمع کرده بود و یهویی شیرجه میزد روشون به عنوان حسن ختام..........خندونکزیبابغلبوس

پسندها (5)

نظرات (5)

نويسنده : مامان كژال
6 دی 94 11:08
سلام دوست خوبم من ژینو هستم هم ویلاگی شما من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه به من رای بدی ممنونت می شم . فقط با گوشی موبایلتون کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اسم کنید . دوستون دارم .
نقاش کوچولو
6 دی 94 21:38
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مــــامــــانی
8 دی 94 18:15
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
مامان ریحانه
10 دی 94 18:53
چه سلفی های بامزه ای گرفتی آقا ایلیار گل
کیان
6 بهمن 94 10:58
سلام ایلیلر جون خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم چه سلفی های قشنگی گرفتی معلومه استعدادات خوبه ها آفرین