ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

این روزهای سخت

1392/12/7 12:23
402 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیار جان یکشنبه 20 بهمن ماه بابای بابا محمد یا همون "آقا جون " خودمون، به رحمت خدا رفت و همه ما رو در غمی اندوه فرو برد. نکته ای که خیلی همه ما رو اذیت میکنه مرگ نا بهنگام آقاجون بود. بعداز ظهر به خاطر اینکه یه کم ناخوش احوال بود بردنش بیمارستان و اونجا فهمیدند چون صبح زمین خورده بود ، لگنش در رفته و باید بستری بشه. ساعت حدود 9 شب بود که بابا محمد برگشت خونه. یک ساعتی نگذشته بود که عمو مهدی زنگ زد که حال بابا خوب نیست و متاسفانه تا محمد خودش رو برسونه آقاجون به رحمت خدا رفته بود. خدا رحمتش کنه، روحش شاد و جایش در بهشت باشه ان شالله.

برای همین این روزها خیلی سخت و سنگین میگذرند و همه و بخصوص بابا محمد از ته دل غمگین و ناراحت هستند. برای بابا محمد از ته دل از خدا صبر و قدرت تحمل این مصیبت رو میخواهم.

ایلیاری خدا بابا بزرگ رو رحمت کنه خیلی دوستت داشت، همیشه وقتی وارد خونه مامان جون اینا میشدیم اولین کسی که به استقبالمون میامد و اولین کسی که سریع تو رو تو بغلش میگرفت آقاجون بود. و تا وقتی که بی تابی نمیکردی تو رو توی بغلش نگه میداشت و مدام باهات حرف میزد و حالت رو میپرسید. اما متاسفانه عمرشون کفاف نداد تا بزرگ شدنت رو ببینن و تو هم از وجودش و از حضورش بهره مند بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیهان
7 اسفند 92 14:09
عزیزم واقعا متاسف شدم وازصمیم قلب به شما وهمسرتون تسلیت میگم . روحش شاد و قرین رحمت الهی باد
مامان زهره
8 اسفند 92 16:30
سلام عزیزم .فوت بابابزرگ ایلیار جون رو تسلیت می گم.ایشالله از این به بعد همیشه شادی ببینید و خدا به پسر گلت عمر طولانی همراه با سلامتی و موفقیت عطا کنه.
مامان عسل
10 اسفند 92 8:26
سلام مامان مهیار خدا پدربزرگ ایلیار جون و رحمت کنه و جاش تو بهشت باشه. شرمنده من دیر اومدم و دیر جوابتو دادم .آره خداروشکر دخترم صحیح و سالم به دنیا اومد و ممنونم ازت که بهم سر زدی
مامان الیار
17 اسفند 92 19:44
خدا رحمت کنه عزیزمغم اخرتون باشه خیلی ناراحت شدم
مامان مهرسنا
17 اسفند 92 20:56
خدارحمتشون کنه.....به منم یه سری بزن خوشحال میشم
مامان آیهان
27 اسفند 92 12:13
تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت! 4شنبه سوری مبارک!