ایلیارایلیار11 سالگیت مبارک

***ایلیار خوشگل مامان***

مسافرتهای یک روزه ایلیار به جلفا و سرعین

1395/3/27 9:46
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانش فداش...........

اوایل اردیبهشت یه بازدید یه روزه سه نفره از جلفا داشتیم که خیلی خوش گذشت آخه شما بگی نگی پسر خوبی بودی و انصافا همکاری کردیبغل

اینم عکس خوشگل من در دشت  شقایق جلفا

ایلی در سد ارس

ایلی و خانواده در قایق سواری در سد ارس که انصافا هر دوتامون( من و ایلی) ترسیده بودیم، آخه قایق خیلی تند میرفتسکوت تازه اینجام آقاهه خودش نگه داشت و خودش ازمون عکس گرفتخندونکزیبا

اینم عکسهای مسافرت دو روزه  بازم سه نفره به سرعین اواخر اردیبهشت ماه

ایلی و مینیونش در راهمون به سرعین

 

ایلی در حال سنگ بازی که یکی از بازیهای بسیار بسیار مورد علاقه اش هستش.......محبت

آقا خوشگله در ویلا دره سرعین

ناز پسر در حال نوش جان کردن آب گازدار معدنی در ویلا دره سرعین

وای...................

هرچی از زیبایی اینجا بگم کم گفتم، اینجا جنگل فندقلو در مسیر اردبیل به آستارا هست، به جرات میتونم بگم تو عمرم همچین زیبایی و آرامشی ندیده بودم، از همه دعوت میکنم حتما اگه مسیرتون اون ورها افتاد حتما حتما برین اونجا، واقها فووووووووووووق العاده بود

اینم دست گلهای وحشی دستچین ایلیار و بابیی از جنگل فندقلو تقدیم به همه شما دوستهای خوبمزیبامحبت

ایلی در تله کابین فندقلو - استارا

پسندها (2)

نظرات (0)