ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

فرشته ی آسمونی من وقتی که خوابه!

1392/12/7 12:04
536 بازدید
اشتراک گذاری

الیار جان این دو هفته ای که سرما خورده بودی نتونسته بوده وبلاگت رو آپ کنم برای همین هم کلی مطلب و عکس از شیرین کاریهات و شیطونی هات مونده که باید برات بنویسم و بزارمشون تو وبلاگ تا ببینی.اما....

اما قبل از پرداختن به مطالب ذکر شده اول می خوام عکسهای مدلهای خوابیدنت رو برات بذارم. آخه خیلی خوشگل و با مزه هستن. از بدو تولدت تا حالا به مدلهای مختلفی میخوابی  که با بزرگتر شدنت مدل خوابت هم یواش یواش شبیه آدم بزرگترها میشه، میگی نه نگاه کن....

البته من عکسها رو با همون زاویه ای که خوابیدی و من هم ازت عکس گرفتم گذاشتم و نخواستم جهتشون رو تغییر بدم

این عکس حدود ٧،٨ روزه هستی و هنوز چندان مدل خواب خاصی نداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو این عکس فکر کنم حدود ٢٠ روزه هستی و مدل یه دست بالا و یه دست پایین خوافیدی

تو این عکس نزدیک ٢ ماهه هستی و تو خواب داری پرواز میکنی، بابایی اسم این مدل رو گذاشته بود " مدل خلبانی"بغلماچمژه

تو این عکس به مدل خواب که خیلی دوستش داری خوابیدی، یعنی اکثرا دستهات رو اینجوری میبردی بالای سرت و میخوابیدی که اسم این مدل رو هم گذاشته بودیم مدل " تسلیمی"نیشخند

اینجا هم توی خواب داری به اینکه وقتی بزرگ شدی چه کاره بشی می اندیشی

اینم باز به مدل تسلیمی خوابیدی

و اینم یه مدل خواب توی کرییر

اینجا هم انگاری خوابت خیلی سبک و بیشتر شبیه چرت بعد از نهار میمونهنیشخند

بغل

این عکسها هم متعلق به همین اواخر و حدود یک ماه پیش هستش که کاملا به پهلو بر میگردی و شبیه آدم بزرگها میخوابی آدم کوچولوی من.....ماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)