ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

الیار فسقلی در این روزها

1392/12/7 12:03
857 بازدید
اشتراک گذاری

الیار ناز مامان، الهی من فدات بشم شیرین گندمک من، این روزها دیگه کلی پشر عشل ( عسل پسر) شیطونی شدی واسه خودت.ببین مثلا.. اینجا داری بال بال میزنی تا بیام برت دارم و بگیرم بغلت خوشگل مامان ماچماچ

ببین اینجا هم چقده دوست داشتنی شدی خوشتیپ مامان

 

 مامانی یه چند روزی هست که کاملا می تونی با روروئکت حرکت کنی  و به این ور و اون ور خونه و جاهایی که ندیده بودی سرک بکشی برای همین هم وقتی سوار ماشینت هستی خیلی احساس شادمانی و شور و نشاط بهت دست میده و دیگه از اون نق زدنها خبری نیست. منم دنبالت میام تا یه موقع شلوخی خطرناک نکنی، البته هنوز زیاد با وسایل درو و برت کاری نداری و همون ماشین سواری کلی بهت حال میده.

تازگی ها کم کم داری به خوردن غذا علاقه مند میشی و یه کار خیلی بامزه که من خیلی دوسش دارم انجام میدی اینه که موقع خوردن غذا خودت پستونکت رو از دهنت درمیآری و دهنتو باز میکنی و بعد از تموم شدن غذا چند ثانیه ای صبر میکنی و اگه دیدی خبری نشد دوباره پستونکت رو میذاری دهنت. واقعا خیلی با مزه میشیییییی فسقلی من ماچماچماچ

دیگه این که مامان یه صدای رمز مخصوص برای بیرون آوردن زبونت کشف کرده. وقتی میگیم "قوقو لی قوقو" (صدای خروس) در هر حالتی هم باشی یه لبخند میزنی و زودی اون زبون کوشولوتو میاری بیرون . خیلی صحنه جالبی میشه فقط حیف که نمیتونم اون لحظه رو درست و حسابی شکار کنم آخه هم اینکه دوباره خیلی زود زبونت رو میبری تو و اینکه وقتی دوربین رو میبینی کلا عکس العمل هات فرق میکنه.

شکار لحظه ها...

راستی الیاری چند وقتیه کاملا میتونی روی پاهی کوشولوت وایستی، و به اصطلاح ترکی " دادار"  وایمیستی، یعنی به قول بابایی دیگه مستقل شدی چون روی پاهای خودت وایمیستی و یا به قول باران "قوی" شدی. تازه علاقه شدیدی هم به این کار داری طوریکه وقتی وایسادی به سختی میتونیم زانوهاتو خم کنیم تا بشینی به همین خاطر یکی هم اسمهای جدیدت  رو گذاشتیم " الیار اوتوماز" ( الیاری که نمینشینه)

الی بالا در حال دادار دورماخ

یه بازی جدید هم بابایی باهات میکنه که خیلی دوسش داری و اسمش "پاندول" بازی هست. قوانینش هم اینجوریه که بابایی تو رو برمیداره و مثل پاندول ساعت مدام و تند تند این ور و اون ور تابت میده و شما هم فقط میخندی و کیفت کوک میشه! موارد استفاده: مواقعی که هیچکدام از راهکارهای ایجاد سرگرمی برای الیاری مفید واقع نمیشه و گریه و ناله هاش بی وقفه ادامه داره بسیار کاربردی می باشد.!نیشخند

 

 

ورژن جدید اسمهای الیار بالام،گوزل بالام

اسمهای من: الوک، الوشن، اتنه( کوشول موشولو)، توتول، توتولی ( اشاره به لپهای توپول الیاری)، توتوش، شندخ ( تحریف شده کلمه فندق)

اسمهای بابایی: توسالاخ، چتنه،

اسمهای دایی منوچهر: آلما، سویملی، پیسر میس میس،

اسمهای عمومی: الیار هاتماز( الیاری که نمی خوابد) و الیار اوتوماز ( الیاری که نمی نشیند)



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)