ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

کسب مقام اول شلوخی توسط آقا ایلیار

1393/8/17 12:58
582 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام، فدات بشه مامانت، الهی که من دورت بگردم عزبز دلممممممممم، قربون اون شیطنت ها و شلوخی هات بشم منچشمکخندونکشاکی

ایلیار آقا، جونم واست بگه که شما دیگه یه پارچه آقا شدی واسه خودتون!!!!!!درسخوان و هر کاری ( شلوغی)رو کاملا بطور مستقل انجام میدی اونهم کاملا حرفه ای و بصورت ماهرانه ...........

نمونه اش اینکه یکی از کمدهای کابینت رو که وسط اش  قفسه نداره رو برای خودت یو وا( خونه) درست کردی و همش میری میشینی اونجا و در و میبندی و منتظر میشی تا من بیام و پیدات کنم بعضی وقتها هم که خودم نمیام دنبالت ، یواشکی در رو باز میکنی و نگاه میکنی تا نشون بدی که اونجایی تا بگم آآآآآآآآهان آقا ایلی اینجاست....چشمکچشمکچشمک

خودت نگاه کن......

ایلی در حال بازگشت از خونه مورد علاقه اش برای تصاحب دوربین به حالت ملتمسانه!!!!!!خندهشاکی

ایلی در حال دالییییییی کردن

نازک من این عکسها هم مربوط به شهریور ماه امسال و تو خونه قبلیمون زمان اسباب کشی ازت گرفتم. اون موقعها هنوز اینقدرها هم شیطون بلا نشده بودیااااااااااا

تو این عکس در حال جمع کردن وسایلها و عروسکهای اتاقت هستیم....

اینجا هم همونطور که معلومه شما کلی در کار جمع کردن وسایل بهمون کمک  کردی و خسته و کوفته اوفتادی اونجاتعجبتعجبخندونک

مامان جون برای کادو اتاق جدیدت یه کامیون خوشگل برات خریده که به شدت هم بهش علاقه داری و کلی اسباب fازی توش جمع میکنی طوری که دیگه برای خودت جا نمیمونه اما به زور خودت رو توش جا میکنی و اکثر مواقع شیرت رو اونجا میخوری

همون عکس از نمای نزدیک و شامل بالش محبوب و مورد علاقه ایلیار جونمبوسبوس

نزدیکی خونه جدیدمون یه پارک تقریبا جدیدالتاسیس وجود داره که اکثرا خلوته و ما هم از این فرصت استثنایی استفاده میکنیم و هر روز جمعه صبح میریم محوطه بتزی کودکان و ایلی بالا کلی اونجا خوش میگذرونه

ایلیار در حال لذت بردن از تاب بازی قبل از دیدن دوربین

ایلی بالا در حال فراموش کردن از لذت بردن از تاب بازی بعد ازدیدن دوربین

اینم عکسی به عنوان حسن ختام که خوشگل مامان عینک مامان جون رو که یکی از موارد بسیار مورد علاقه ایلیار خان است رو زده به چشمهاش و خوشگل تر شدهخندونکزیبا

پسندها (3)

نظرات (5)

الهه
17 آبان 93 13:32
سلام خوبید.چه قدر وبلاگتون خوشگله.راستی نیومدین تولدم.خوشحال میشم قدم رنجه کنید و تشریف بیارید.دوستتون دارم
مامان ریحانه
17 آبان 93 17:06
عجیجم چه شیطون بلایی تو پسر خاله فدات بشه الهی از طرف خاله بوس بوس بوس
مامان الیار
17 آبان 93 20:57
واااااااااي دلم مي خواد بخورمت با اون عينک خوشمزه ي خاله. قربونت برم بووووووووس
مامان نوشين و بابا علي
18 آبان 93 10:58
سلام عزیزم . از اینکه به سایت ما سر زدی ممنونم . ایلیار خان خوشمل و ناز از طرف من ببوس .
عمه
21 بهمن 93 16:12
سلام،ایلی جیگر شده بخورمش مواظبش باش عینکم بهش میاد عینهو شده زنداداش.