ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

عکسهایی که خیلی دوستشون دارم

1392/12/7 12:04
420 بازدید
اشتراک گذاری

الیار کوچولوی من، درسته که الانم خیلی کوشولو و "اتنه" هستی ولی زمانی هم بود که خیلی کوچیکتر و موچیکتر از الانت بودی. 4روزه بودی که دایی منوچهر چند تا عکس خیلی با مزه ازت گرفت و برای من هم بلوتوث کرده بود اما هر کجا رو می گشتم پیداشون نمی کردم اما بلاخره چند روز پیش تونستم اون عکسها رو از کامپیوتر خونه مامان اینها که دایی از گوشی اش زده بود بهش پیدا کنم.

الیاری نمیدونی با دیدنشون چقدر خوشحال شدم آخه فکر میکردم که به کلی پاک شدن. من و همچنین بابایی این عکسها رو خیلی دوست داریم، آخه به نظرم یه جور خیلی با مزه ای توی اونها افتادی. آدم دلش می خواد فقط ببوستت و بخورتت. البته نا گفته نماند که هر وقت به این عکسها نگاه میکنیم بی اختیار میگیم " ب ترشامیش کیمدی؟" به همین خاطر این عکسها معروف شدن به " عکسهای ترشیدگی"

این عکسها رو برات می زارم اما نمی دونم وقتی بزرگ شدی برای تو هم اینقدر دوست داشتنی باشن یا نه؟!!!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)