ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

دو ماهگی

1392/11/2 12:44
488 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از این که چهل روزه شدی، اقوام همگی تو رو برا مراسم پاگشا دعوت کردند خونشون و کلی هم کادو گرفتی دست همگیشون درد نکنه. اینم عکس شما و باران در خونه عمه شیما در روز پاگشا

اما متاسفانه از بقیه مراسمهای پاگشا عکسی در دست نیست!افسوس

فندق مامان اولین روز دو ماهگیت بردیمت مرکز بهداشت تا دومین واکسن بعد از تولدت رو بزنن. همه میگفتن این واکسن درد  داره و اذیت خواهی شد. با مامان بردیمت اونجا، خانم پرستار پس از اندازه گیری قد و وزنت کلی از پیشرفت رشدت  راضی بود . آخه 8 سانت قدت و 3 کیلو وزنت اضافه شده بود. موقع زدن آمپول یه کم بی تابی کردی اما زود آروم شدی. اما بعد از 1،2 ساعت شروع کردی به بی تابی کردن و همش جیغ می زدی. قطره های استامینوفن رو هم سر موقع بهت می دادم اما اثر چندانی نداشت آخه با زبونت می دادیشون بیرون.

شب هم تب داشتی، بیچاره مامان اومد پیشمون و شب تا صبح کنارت بیدار موند تا من یه کم بخوابم. فرداش یه کم بهتر شده بودی اما تب مختصری داشتی که  خدا رو شکر اونم رفع شد.

چند روزی قبل از ماه رمضان رفتیم هروی برای پیک نیک. هوای خوبی بود و شما هم همش خواب بودی و از اونجایی که هنوز کوشولو بودی ترسیدیم از چادر بیاریمت بیرون، برا همین هم دایی منوچهر توی چادر پیشت موند تا تنها نمونی، همچین دایی مهربون و خوبی خیلی کمیاب الیار قدرش رو خیلی بدون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)