ایلیارایلیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

***ایلیار خوشگل مامان***

هفته اول

1392/11/2 12:42
506 بازدید
اشتراک گذاری

الیاری اینجا 5 روزه ای.

ایلیار کوشول موچولو این ماه مامان و بابا رو خیلی اذیت کردی. اصلا نمی خوابیدی و مدام گریه میکردی. منم زیاد حالم خوب نبود و نمی تونستم خوب بهت برسم. مامان هم بیچاره هر کاری برا آروم کردنت از دستش بر می آمد انجام می داد ولی فایده زیادی نداشت.

روز پنجم بود که برای معاینات اولیه بردیمت دکتر و معلوم شد زردی داری ما هم از ترس اینکه زردیت عود نکنه و در بیمارستان بستری ات نکنن به توصیه خاله و شوهر خاله من که اومده بودن دیدنت زودی رفتیم یه دستگاه فلورسنت گرفتیم و 24 ساعت گذاشتیمت زیر اون.وای عجب شب و روز سختی بود اصلا پلک روی هم نگذاشتم همش نگران بودم که زیر دستگاه اذیت نشی کلی هم گریه کردم آخه اونجا بدون لباس خیلی بی پناه  و مظلوم به نظر می اومدی. اما خدا را شکر فردا که دوباره بردیمت دکتر گفتن مشکلت حل شده  انگار دنیا رو به من دادن خیلی خوشحال شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)